هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
ما یک شرکت حرفه ای برای گسترش کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ هستیم
گالری تصاویر
ارتباط با ما
تولید محتوای فارسی 1.8 درصد از کل محتوای اینترنت را تشکیل میدهد. به خوبی میدانیم که امروزه سئو بیشتر بر پایه محتوا بنا شدهاست. به همین دلیل هر سایتی برای بهبود عملکرد و افزایش رتبهاش در موتورهای جستوجو به تولید محتوا، به خصوص تولید محتوای فارسی نیاز دارد. به همین دلیل محتوا نویسان و بلاگ نویسان باتجربه براساس اصول و استانداردهای سئو تکنیکهایی را با توجه به کلمات کلیدی فارسی موجود در موتور های جستوجو وهمچنین مورد نیاز دنیای وب فارسی پیاده میکنند تا سایتها به ده رتبه برتر گوگل (همان صفحه اول گوگل) در هر کلمه کلیدی مد نظر خود برسند. تولید محتوای اصولی فارسی همان چیزی است که بیشتر از هر چیزی شما در سایت خود با آن روبرو هستید و اگر طبق برنامه و تقویم محتوای فارسی خود پیش بروید به طور قطع یکی از اصلیترین قطبهای کسب و کار خود تبدیل میشود. به مرور و رفته رفته سایت شما هم در رسته پیشرفتهترین سایتهای حوزه کاری خود قرار گرفته و گوگل راه را برای سایت شما باز خواهد کرد
محتواهای ایجادی برای وب سایت باید بر سه عامل تمرکز داشته باشد: شخصیت برند، کلمات مورد نظر و استراتژی های مناسب برای موفقیت های یک برند.
بر خلاف وبلاگ ها، محتوا در وبسایت نیازمند هدایت بازدیدکنندگان به سوی استراتژی های ایجادی به شیوه ای منسجم و طبیعی است. از محتوای وب مانند یک نقشه برای یک برند استفاده می شود.
مراقب باشید که از طریق استراتژی های اشتباه در رسانه های اجتماعی و دیگر عناصر ، بازدیدکنندگان خود را دفع نکنید. هنگامی که شما یک مشتری را جذب کرده اید، باید همه کارهایی که می توانید انجام دهید تا آنها را در آنجا حفظ کنید و این کارکرد کلیدی محتوای یک وب سایت از طریق شرکت های تولید کننده ی محتوای با سابقه است.
تولید محتوا برای سایت شامل ویدئوها، عکس ها، متون و حتی موسیقی هایی است که یک کارشناس تولید محتوا در سایت خود قرار میدهد. میدانیم که تولید محتوای متنی از ارزش بالاتری در گوگل برای رتبه گیری برخوردار است و در سئو سایت نقش موثرتری دارد. اما نکتهی شایان ذکر این است که محتوا نباید صرفا برای رتبه گرفتن درگوگل نوشته شود و باید محتوایی باشد که نیاز کاربر را به وضوح و سادگی رفع نماید. به همین دلیل تولید محتوای متنی برای سایت در گوگل، اهمیت و ارزش بالاتر و بیشتری نسبت به سایر محتواها (عکس و فیلم) دارد.
در عصر اینترنت ، تولید محتوا هسته اصلی هر استراتژی بازاریابی خوب است. آیا می خواهید یک کمپین تبلیغاتی را اجرا کنید؟ نمره سئو و رتبه گوگل خود را افزایش دهید؟ آیا از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟ بنابراین هیچ راهی ندارید، جز اینکه باید محتواهایی با کیفیت مقبولی ایجاد کنید.
کنترل کیفیت محتوا، کنترل رعایت اصول سئو محور و همچنین ادیت و ویراستاری محتواهای تولید شده همگی به دوش این شرکتها خواهد بود و هر ایرادی در محتواهای تولید شده باشد قبل از اینکه محتوا بدست شما برسد ویرایش خواهد شد.
سجاد مهری
تولید محتوای جذاب اگر براساس اصول سئو باشد، کاربرپسند نیز خواهد بود. اما سوال این است که این اصول چیست؟ در جواب باید بگوییم که علاوه بر سادگی بیان شما باید ویژگیهای مخاطبتان را هم مد نظر بگیرید. سن، جنیست، تحصیلات، فرهنگ و غیره همگی چیزی است که بر کاربرپسند بودن محتوا اثر میگذارد. شما نمیتوانید برای هنردوستان از صنعت خودرو بگویید و انتظار داشته باشید که لذت ببرند! لذا تولید محتوا کاربرپسند تماما به سلیقه و حتی پرسونا (ویژگیهای) مخاطب بستگی دارد، همچنین فراموش نکنید که اگر آن را در زمان درست انتشار بدهید، میتوانید به تعداد مخاطبانتان بیفزایید